Cykel och skojakt !!

Känner mig sjukt peppad för saker och ting.... Om jag ändå visste om jag fick vara kvar på jobbet så skulle allt vara underbart. Något undermedvetet säger mig att det kommer ordna sig dock, så jag hoppas på det. Mina kollegor göra allt i sin makt för att få ha mig kvar, det känns fantastiskt. Så nu får vi alla hålla tummarna. Nu var det ju i och för sig inte detta jag skulle ta upp, utan istället vad rubriken säger. Jag ska på cykel och skojakt....ni vet vad jag har tjatat om nu i ett par inlägg, - Palladiumskorna. Sedan ska jag provcykla och kolla på en cykel, så jag kan bestämma mig vilken det blir och när jag ska köpa en.










Detta vore något..:)



Oj, glömde att publicera detta innan jag stack förut.


/ M A R I


Kommentarer
Postat av: anja

gå gärna in på min blogg och rösta vad jag bör ha för klänning på min 18-års dag, ska ha middag hemma med mina bästa vänner och släkt sedan krogen. 1

länka till någon sygg klänning du har sett på nätet eller beskriv någon du sett på stan!



vad tror du jag kommer passa bäst i?!

den som får mig mest inspirerad och gör så att jag köper just den klänning som den skrivit får en länk på min blogg! :)



kramar Anja

2010-09-11 @ 19:31:02
URL: http://justanja.blogg.se/
Postat av: Sandra

jag vill ha ett par palladium :)

2010-09-14 @ 14:42:20
URL: http://sandraevaldsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0