Min dag !!

Stänga på en fredag är inge roligt har jag kommit fram till......uscha....men nu är jag hemma i alla fall, efter en härlig dag med barnen och mina kollegor. Det sista som hände på jobbet var att jag blev utbjuden på disco, av en pappa till ett barn. Ja vad ska jag säga, Disco ???? Gick man inte på disco när man var 9 år ?????? ha ha...Jag tackade i alla fall nej till erbjudandet.....


När jag kom hem ställde vi oss i köket, jag och Märtha alltså. Middag och grönsaker och dipp skulle fixas :) Pajen är i ugnen så vi sitter och slappar lite innan vi kan inta den....(som sagt, det kommer ett senare inlägg om det).


I morgon är det en fika med min syssling Magnus som gäller...kanske...Annars får vi se vad jag hittar på :). En promenad på Djurgården vore mysigt, om vädret tillåter vill säga.... Nej, nu blir det middag.





Jag idag..




/ M A R I







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0