Inflyttningsfest och Berns !!!

Herregud, jag ska aldrig mer dricka. Har ni tagit dom orden i eran mun någongång ???? Det är jag övertygad om att ni har :). Men idag är det jag som upprepar den meningen om och om igen...fyyy tusan...Men roligt hade vi i alla fall, jag antar att det är huvudsaken... Inflyttningsfesten hos grannarna var riktigt trevlig, det är alltid lika roligt att träffa lite nya människor..... Sedan begav vi oss till Berns, men då åkte jag med Märtha och Sofia.. Berns blev en kort historia dock, tror inte någon av oss riktigt var på "kroghumör".....Men aja, kvällen var riktigt bra i alla fall....


Idag mår jag sämre dock, men vad gör det när jag har en bra kväll bakom mig. Hör och häpna men Mari vaknade 13.30....haha, ja ni hörde rätt. Rekordet är slaget. Men så blir det ibland :)....


Lite bilder från kvällen kommer lite senare, måste få in dom på datorn först...


/ M A R I




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0