Lär känna mig lite mer !!!


♥ Klantiga Mari
Klantig vet jag inte om jag kan säga att jag är, däremot lyckas jag vara med om saker som sällan någon annan lyckas vara med om. Ta bara som exempel när jag fick en stor, fet, dum ståldörr uppkörd i huvudet på Centralstationen här i Stockholm. (det resulterade i hjärnskakning och ett limmat jack i pannan)...observera att det var typ sjuttielfte gången jag skadade mitt huvud.... Jag lyckas ibland också säga väldigt fel saker. Exempel: Jag och några tjejkpompisar satt och pratade om vad vi tyckte var sexigt på killar, över en fika på Waynes. När det var min tur att berätta säger jag med en väldigt seriös ton att jag tycker det är sjuuuuukt sexigt med KRAFTIGA NAVELSTRÄNGAR..haha ja, ni läste rätt..Jag tackade för mig och kollade runt lite på tjejerna, några sekunder senare låg dom dubbelvikta av skratt och jag satt där ovetandes om vad jag nyss hade sagt. Jag menade självklart att jag tyckte det var sexigt med raggarsträng....ha ha, ja som sagt...liiite klantig är jag kanske ändå ;).


♥ Romantiska Mari
Jag är väldigt romantisk av mig....Så om man har ett förhållande med mig kan man förvänta sig töntiga men (enligt mig) urgulliga överraskningar.


♥ Roliga Mari
Punkt 1 hör väl lite ihop med denna, men aja. Rolig antar jag att andra får avgöra om jag är, men jag får allt mina vänner till sjuka skrattanfall ibland. Mina moves och mina härligt sjuka norrländska (påhittade) berättelser är sjukt roliga. Fråga Marie, hon höll rent ut sagt på att dö i somras när jag drog en av mina repertoarer ;). Jag är en sprallig och liite smågalen tjej helt enkelt...vissa brukar ibland fråga om jag är helt frisk (??)


♥ Glada Mari
"Är du alltid lika positiv och glad" ?? Brukar jag ofta få höra...JA, jag går ofta runt med ett leende på läpparna och jag är ofta väääldigt positiv...Ni glömmer väl inte att allt är möjligt !!!! Så ja, jag är nog en väldigt glad tjej helt enkelt.....


♥ Allvarliga Mari
Hur flamsig och tramsig jag än kan tyckas vara ibland så älskar jag att ha allvarliga diskussioner. Det kan handla om allt mellan himmel och gjord, men det är gärna (och som oftast) social frågor inblandande. Det är något jag brinner för helt enkelt....Jag är en tjej som vet hur jag vill ha det och om det inte funkar så får det helt enkelt vara...








Lite random bilder på mig bara....


/ M A R I





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0