Vinterbilder !!










Orken tappade jag på vägen någonstans, så det fick blev en kort (läs väldigt kort) promenad ute i vinterkylan. Jag fick med mig några foton också (se ovan). Jag hade inte min kreativa sida med mig dock, så det fick bli som det blev men ja, se och bedöm själva ???...


Efter promenaden har jag och Märtha suttit vid köksbordet och pratat, och jäklar vad det finns mycket att prata om när man väl sätter igång :). - Sjukt roligt/trevligt måste jag säga !!!! Vad brukar ni prata om när ni umgås med era vänner ??


Nu ska jag nog se en film tror jag..


Tänk om tomten skulle kunna komma med en systemkamera :).


/ M A R I






Kommentarer
Postat av: karin

ja den är guds gåva till kvinnan :D

underbara bilder!

2010-11-29 @ 16:48:40
URL: http://avantgardefashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0