Tragikomiskt !!

Som sagt, kvällen igår slutade sådär och natten detsamma. Jag har inte sovit många timmar, så jag blev hemma från jobbet idag faktiskt. För att smälta det som hände och få mig lite sömn. Inte nog med det, vid 02-tiden inatt vaknade jag av ett ryck när jag hörde ett frukansvärt liv utanför, föreställ er hur det skulle låta om en helikopter var på väg igenom huset. - Hela huset skakade med andra ord !! Jag väckte Märtha med ett skärande skrik, som säkert hördes till andra sidan stan... Vi flög runt som två idioter här hemma och undrade vad som höll på att hända. Det slutade med att vi klampade ut på loftgången och insåg att det var grannarna som hade ringt slamsugarbilen, för att dom hade stopp i avloppet. Men hallå, 02.00 på natten ?????????? Efter detta blev det ännu svårare att sova....Som sagt, vilken jäkla kväll/natt...allt är tragikomiskt på något vis !!!! Allt eller inget som Märtha uttryckte sig för en stund sedan....

Vi har nu suttit hos grannen och hållt honom sällskap en stund, snälla och omtänksamma som vi är. Nu ska jag ta en dusch och sedan fixa dagens middag. Vi festar till det på tacos idag faktiskt, det är vi värde efter allt detta och en storstädning....

Kvällen bjuder på ett träningspass också. Det blir skönt, tänka på annat och hoppa av sig lite energi.


/ M A R I







Kommentarer
Postat av: meloa

www.meloa.se Din perosnliga webshop på nätet. Välkommen in. /meloa tjejerna

2010-11-16 @ 15:51:33
URL: http://www.meloa.se
Postat av: Maria

Fin blogg:)

2010-11-16 @ 19:47:38
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: Laila

ojjj :P

2010-11-16 @ 20:59:46
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0