19:e Maj 2010 !!

Tjopp tjopp, onsdag och dagen har varit kalasbra. Vackert väder och ett strålande humör :). Vi var ute hela förmiddagen, då jag hade Natur och Fritid med barnen. Sedan blev det någon timme inomhus, men eftermiddagen spenderades i vanlig ordning utomhus, i solen...Gött :). Morgondagen kommer också spenderas ute, då hela skolan går iväg till Kappsta på utflykt. Hoppas det blir bra väder !!!!! Jag och Märtha har precis fått i oss lite middag, så nu ska jag smälta maten och läsa några tidningar Märtha hade köpt. Ute på balkongen, i kvällssolen :).

I morgon blir jag ett år äldre också, vilket kommer firas med en liten utgång i helgen. Får hoppas att min onda hals har blivit bättre tills dess bara. Men annars får vi bota det med något starkt :). Nu ska jag läsa tidningar, vi hörs.







/ M   A   R   I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0