Fredag 19 mars 2010 !!

Godmorgon !! ♥


Nyvaken och nyduschad, bättre kan det inte bli :). Men jag mår röv, kroppen är fortfarande helt utmattad, orkar knappt sitta upprätt. Vad är detta?? Något äckligt gror i min kropp, det är ett som är säkert. Men jag kan tycka att det är dags för det äckliga att bryta ut snart, för orka gå runt och vara matt hela dagarna och inte veta vad det beror på.

Jag ska i alla fall försöka masa mig iväg och hälsa på mina fd. kollegor idag, det var ett tag sedan så det kan vara dags för det nu. Vad som händer sedan får jag se, mamma pratade om en sväng till Birsta. Så ja, varför inte (?). Får se hur det går dock, med tanke på min kropp som säger NEJ och mitt huvud som skriker JAAAA !!!!!! Men efter frukost och lite fix kanske jag är på banan igen, vi får se. Så hej med er, nu blir det frukost.

/ M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0