Kanske årets utgång !!!!

Kvällen igår kvalar sig faktiskt in på listan om bästa festkvällen ever, allt var så klockrent !!! Vi började här hemma, jag, Märtha, Amalia, Jens, Emma och Magnus. Jag och Märtha serverade gästerna sangria och lite tilltugg, bra värdar som vi är :). Lite musik, prat, skratt, sangria, rosé, tilltugg senare skjutsade Jens in oss till stan. Närmare bestämt till Hotell Malmen, där vi tog varsinn drink innan vi gav oss vidare. Frågan var bara vart vi skulle????? Men det löste sig snabbt, men det blev inte vilket ställe som helst utan det blev ett paradis. För både tjejer som killar..ha ha.. För mig och Märtha var det dock se men inte röra, men det nöjde vi oss med. Oj oj oj oj säger jag bara !!!!!!!!!! Dit måste jag gå igen......Om vi säger såhär, Let´s Dance-Tobias och Tony Irving var där.. Då vet ni ungerfär vilket ställe vi var på :). När vi hade dansat klart och klockan började närma sig 03.30 bar det av hemåt... Tack för en grym kväll..!!!!!!


Jag har för inte så länge sedan slagit upp mina gröna, städat undan efter gårdagen, kört igång en tvättmaskin och sedan pladask ner i sängen igen :). Hej betongkeps...!!!! Nu ska jag sova någon timme till.....











/ M A R I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0