Helt fantastiskt !!

Det är just precis det jag tycker om vädret, - Helt fantastiskt !!!! När jag gav mig i väg till jobbet i morse, vid 06-tiden var det redan 20 grader varmt. Gött :) ...Veckan har bjudit på massa sol.....Nu var det några dagar sedan jag bloggade, men jag är tillbaka. Jag har varit hos Jens i två dagar, hjälpt honom med packningen inför flytten m.m. Har hunnit med ett besök hos frisören i veckan också, vilket alltid är lika skönt. Jag måste ju vara fin på skolavslutningen nästa vecka :). (det var inte igår man medverkade på en skolavslutning direkt). Annars har det inte hänt så mycket dom senaste dagarna, mer än jobbet som nästan tar upp all tid på veckorna. Men snart kan jag gotta mig i fyra (mycket välförtjänta) semesterveckor. Jag längtar !!!!!!!  I morgon är det sista "riktiga" skoldagen och den får jag ensam sköta, men det ska nog inte vara några problem. Nästa vecka blir till att leka sig igenom, det blir bara massa avslut och festligheter. Utöver tiden med barnen så blir det middag ute med kollegorna i arbetslaget samt en grillfest hemma hos rektorn med alla anställda på Högsätra. Det kan bli riktigt skoj :). 


Har nog inte så mycket mer vettigt att uppdatera er om, men jag mår bra och lever livet :). Tur är väl det !! Nu ska jag hänga tvätt och göra mig klar för sängen, tänker faktiskt redan nu lägga mig. Inte sova kanske, men läsa en tidning och varva ner känns som en bra idé. Vi hörs !!


/ M   A   R   I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0