Blå porten !!

Hej och hå vad det går !!!! Bara en dag kvar nu, sedan är det sommarlov för barnen. Vilket även jag tycker ska bli skönt, om man nu får säga så :). Dagen har gått i raketfart, vet inte riktigt hur jag hinner med allt som ska göras men det gäller att ligga i. Ingen rast och vila här inte, speciellt inte dom senaste dagarna då jag har varit ensam med barngruppen. Aja, nogbabblat om det. Jag ska strax hoppa iväg och byta om lite, jag och kollegorna i arbetslaget ska ut och käka. (på Blå Porten, restaurangen ligger på Djurgården). Det kan bli riktigt trevligt :).

Kanske hinner uppdatera lite senare när jag kommer hem, får se.


/ M   A   R   I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0