Lista !!!

Eftersom det inte har hänt så mycket i år, så svarar jag som om det vore 2009 fortf. :)



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Var till Paris.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Brukar aldrig lämna några nyårslöften, om jag vill ändra något så gör jag det utan löften..
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, Elin och Maria.
4. Dog någon som stod dig nära? Ja.
5. Vilka länder besökte du? Frankrike.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Vore underbart att resa mer, så ett antal fler restimmar skulle jag vilja ha.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Dagen då min nuvarande chef ringde och meddelade att jag hade fått jobb på Högsätra Skola i Sthlm. Självklart dagen då jag träffade J också :)
8. Vad var din största framgång 2009? Fast anställning.
9. Största misstaget? Vet inte faktiskt....
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Förkylning är väl det ända..Tack och lov !!
11. Bästa köpet? Har inget bästa köp, ska vara min pälsmössa då :).
12. Vad spenderade du mest pengar på? Parisresan.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Flytten till Sthlm och glädjen av att veta att Elin och Maria fick varsin frisk son. Oliver och Elias.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Allt med Melissa Horn.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 2009 har varit ett riktigt bra år, så det blir nog "gladare" på den frågan.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Jag ångrar ingenting.
18. Hur tillbringade du julen? Hos min äldsta syster, med familj och släkt.
19. Blev du kär i år? Jajjamensan =)
20. Favoritprogram på TV? CSI, Idol och Äntligen Hemma.
21. Bästa boken du läste i år? Läsa tankar...
22. Största musikaliska upptäckten? Melissa Horn.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ipod..
25. Något du önskade dig men inte fick? En resa.
26. Vad gjorde du på din födelsedag? Jadu, jobbade till klockan 18.00 tror jag..Sedan fika med familjen, inget märkvärdigt alls.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Några resor..det var ett evigt tjat om dessa resor hurrni :) .
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Ingen aning hurru.
29. Vad fick dig att må bra? En flytt.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Öhh..???. 
31. Vem saknade du? Ska vara människorna från Lillsved, det är några jag aldrig kommer glömma.
32. De bästa nya människorna du träffade? J och mina nya kollegor.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag är så känslig nu mera.. började grina av det fina du skrev om vad som gjorde dig riktigt glad:) gulliga du:) kram och hoppas resan tillbaka till sthlm gick bra.. kramar

2010-01-04 @ 22:58:05
URL: http://emmariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0