Tillbaka till..

...träningen !!! Eller ja, nästan. Jag var och tränade i alla fall, men jag lovar er att det kändes att jag varit sjuk. Uppvärmningslåten kändes inte som en uppvärmningslåt längre utan snarare som en konditionslåt, men aja. Träna gjorde jag i alla fall och jag är nöjd. Finfin skjuts fick jag hem också, det tackar jag för Gottfrid :). Nu är jag nyduschad och redo att inta sängen och lite sömn, men först lite nedvarvning och fix..

Förresten, vilket jäkla kaos det var på stan idag. Jag tyckte jag var smart som tänkte att jag skulle uträtta lite ärenden på stan efter jobbet, men jag armbågade mig bara in på Åhlens och köpte det jag skulle på Make Up Store och sedan armbågade jag mig ned till tunnelbanan igen. Jag gav upp alltså !! Tack och hej stan men jag köper nog julklapparna i någon galleria i stället..

Imorgon blir det jobb och sedan löpbandet, jag måste leta reda på min kondition igen. Den försvann någon gång förra veckan...(jäklar vad man tappar mycket när man är sjuk)..


NU: Något annat helt enkelt :)



Jag blev väldigt sugen på att åka till Åre...När åker vi ??
(bild tagen uppe på skutan 2007)


/ M A R I



Kommentarer
Postat av: E M E L I E

Stilren blogg :) Fint.

2010-12-07 @ 22:22:54
URL: http://fighhhter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0