Killar i bar överkropp !!!

Hej på er !!! Ska försöka fatta mig kort idag, jag är nämligen supertrött. Eller egentligen inte, jag är nog bara stressad över allt som måste hinnas med innan jag åker på onsdagmorgon. Måste försöka intala mig själv att det inte gör något om allt inte hinns med, men det vore skönt. Aja....

Idag har det varit en riktigt slapp dag på jobbet, fast ändå fullspäckad. Barnen har gått ner i ett lugnare tempo och dom tycker nog det är riktigt mysigt med massa julkänslor...så vi myser och gör bara massa roliga saker på dagarna nu :).

Träningen var det ja, jag var sjukt opepp när jag kom dit men jag vaknade till liv när det sprang förbi massa killar i bar överkropp med tunga vikter i handen, där jag satt och väntade på att få gå in i hallen....;) Jag vet inte om det var killarna som fick mig på banan igen (he he), men jag klarade passet superbra. Kul !! Imorgon kör vi sista passet innan julledigheten....det blir skoj :)

Jag skulle ju fatta mig kort, men det gick sådär.




Sov gott !!

/ M A R I




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0