Error !!

Error står det med stora bokstäver i min panna !!!!! Nästan i alla fall.....Jag som trodde jag var frisk och fri från denna galna förkylning eller vad jag ska kalla det för, det jag drabbades av förra helgen (mån och tis också). Men icke, idag fick jag nämligen traska hem från jobbet....Med feber och en äcklig snuva. Så nu ligger jag här igen, nedbäddad och allmänt off. Ja som sagt, det står ERROR i min panna !!! Eftersom det är sjukt tråkigt att bli uppdaterad av en sjukling så kommer bloggen bli lidande ett tag, tills att jag känner att jag är redo för att hålla mig vaken under ett helt inlägg...(håller på att somna nu med andra ord). Så ja, sköt om er..Vi hörs !!


/ M A R I



Kommentarer
Postat av: caroline

jaha, men de blev nog bra:) ha en fin kväll!

2010-12-03 @ 19:10:22
URL: http://carolineeklund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0