Otur !!! Men jag är tillbaka i Stockholm iaf..

Bussresan gick alla tiders, tror faktiskt att det var den mest smärtfria bussresan jag någonsin gjort. Tror det kan ha att göra med att snittet på ålder i bussen låg lite över 25 plus att trafiken rullade på hela vägen, så det kändes helt okej :). Jag slapp gamla tanter med fotsvett med andra ord.... Alltid trevligt när man kan prata med den som sitter bredvid också, resan går liiite snabbare då måste jag säga. Aja, nu är jag hemma i alla fall...Kom hem vid 18-tiden. Men den lilla stund jag har varit hemma har inte gått något vidare, jag är otursförföld tror jag. Så nu ska jag sitta still i soffan, toalettbesök och några steg till sängen får endast göras. Annars har jag nog inte livet i behåll efter den här kvällen !!!!! (så illa kanske det inte är..men men...). Det började när jag skulle öppna Lokan, den hade visst legat och gosat till sig i väskan, så när jag öppnar sprutar det ut Loka över hela köksbänken. Hejdå med den !!!! Sedan skulle jag hälla upp lite nötter, påsen gick sönder så då var det helt plötsligt nötter över hela köksgolvet. Kul att jag hade dammsugit fem minuter innan. Tröskeln var ivägen också, så lilltån fick sig en smäll....igen....!!! Som sagt, nu ska jag sitta still i soffan :).

Vi hörs i morgon =) / M








Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

har du en bra kväll nu snygging? (:

2010-04-05 @ 23:29:40
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0