Nacka Naturreservat !!!

Efter 2,5 timme vid frukostbordet sitter jag nu och tar min dagliga bloggrunda. Alltid lika trevligt när folk uppdaterar :). Som ni vet är jag hemma idag också, men jag börjar känna mig redo att återvända till jobbet igen. Så idag laddar jag batterierna till max. Solen skiner och humöret är på topp också, så bättre kan det faktiskt inte bli.

Efter att Märtha pluggat klart ska vi ta en sväng till Nacka Naturreservat och ta en promenad. Kameran ska få åka med också, så förhoppningsvis har jag massa fina bilder att bjuda på senare i eftermiddag. En systemkamera vore något...har länge velat ha en sådan.. så nu funderar jag skarpt på att spara ihop till en sådan. Jag får ju räkna med 12000kr, men det ska jag nog fixa :). Jag kanske kan få ett bidrag i födelsedagspresent, vad sägs om det mamma och pappa ???. En fotokurs vore något också, jag har gått Foto A på gymnasiet men mer kunskap inom foto skulle jag inte tacka nej till.


Rikard gick helhjärtat in i fixandet av fruktsalladen.



Linus, Fanny, ? och Lion.




Joakim och Emma.



Röka vattenpipa är ett säkert kort när man kommer hem till J och R. Här är det Fanny som testar.



Rikard gick helhjärtad in i allt han gjorde under kvällen, bra kämpat :).

En trevlig kväll hos Josefine och Rikard.







En del av släkten är samlad i Hammarbyhöjden, för att se Markus lira fotboll.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0