Grannfejden nästa !!!

När är det läge att ringa socialen ??. Kanske lite att ta i, men snart går jag en trappa upp och buntar ihop alla som bor där uppe. Hellst i ett så litet knippe som möjligt, det vore perfekt om dom fick plats i sopnedkastet också. Nu är det fan nog, om jag inte hade varit så kinkig när det kommer till sådant, så skulle jag för länge sedan gått upp och fixat detta. Eller i alla fall tagit ett allvarligt snack med dom som bor där uppe. En 2:a, två föräldrar och två små barn. Är detta bra egentligen ?! För övrigt så är barnen vaken 24/7, och nej jag skojar inte. Dom lever rövare på nätterna, på dagarna, på mornarna, på eftermiddagar.. Ja you name it. Jag börjar lacka ur faktiskt !!!! För att inte glömma alla trevligheter vi får nedkastat på våran balkong, det är alltid något nytt. Man blir alltid lika överraskad.. Kol från grillen, keramikbitar, snören, skjortor, skurvatten..osv.... Detta är några saker som dimpt ner som gubben i lådan på balkongen. Ja, ni förstår. Jag börjar lacka ur på riktigt.. Kan någon ge mig tillstånd till att få gå upp och bunta ihop dom???




Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

fan va jobbigt med störiga grannar. vad gör du ikväll sötnos?

2010-04-06 @ 21:40:41
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0