Gårdagen !!!

Blev inget inlägg igår, det var fullt upp från morgon till kväll så jag orkade knappt sätta igång datorn. Kan vara skönt att slippa teknikens värld ibland. Arbetsdagen gick i alla fall super, mitt jobb blir bara bättre och bättre. Mina kollegor är klockrena och underbara. Kvällen spenderades hemma, först blev det en god middag och sedan en härlig kvällspromenad. Promenaden slutade med att jag blev delägare i en cykel, haha. Hur konstigt nu det än låter, men så är det. Den står för tillfället på balkongen, men där blir den inte långvarig. Ett lås och sedan åker den ut på loftgången. Vi klagade lite över grannen ovanför för en annan granne, och hon var inte sen med att spatsera upp och fråga vad hon höll på med. Men nej det var inte hon, absolut inte. Nehe, vem är det då som slänger ner massa saker på vår balkong/loftgång???? Jag menar, hon bor ju längst upp. I sådana fall är det Karlsson på taket som flyttat in ovanför henne. Varför inte bara be om ursäkt och säga att det inte ska hända igen. Nog om det nu. När vi kom in blev det film, vi såg Titanic. Eller ja, vi såg inte klart hela. Vid 22-tiden spatserade vi i säng, helt slutkörda.










Kommentarer
Postat av: Sofie

fina bilder!

2010-04-24 @ 15:32:53
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0