Fotboll, släktingar och Forum Nacka !!

Sådär, då börjar jag återvända till det normala. Känner mig mycket piggare, men det blir en vilodag till. Läkaren beordarde mig att vila, så jag får väl lyda order helt enkelt. Idag har jag däremot orkat med en hel dag med massa aktiviteter. Först fotboll, min ena kusins son spelade som sagt. Mot Giffarna. (Hammarby-GIF). Hammarby vann med 11-0, haha vilken ren utklassning. En ren jäkla lekstuga. Markus nätade två gånger, helt klart en riktigt duktig fotbollsspelare. Det var jag, faster, farbror och mina två kusiner med familj som var och kollade. En liten släktträff med andra ord :). Efter matchen blev det fika hemma hos ena kusinen, och sedan gasen i botten hem. Märtha ville gå en sväng i Forum Nacka och det tackar jag aldrig nej till. Efter någon timme där gasade vi hemåt och fixade käk, sedan blev det en långpromenad och nu sitter jag utmattad i soffan efter en mycket trevlig dag. Känns i och för sig att inte allt är hundra, men snart är jag på banan igen :). På tisdag lägger jag i en högre växel, för då blir det jobb igen. Längtar !!!! Nu ska jag kika på Inte Utan Min Dotter, sedan får det bli godnatt.

Bilder kommer i morgon, orkar inte lägga upp dom nu. Hej !!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0