Vill du ha en kopp te?

Det är nog bara vi från Lillsved som förstår min rubrik idag, det är nämligen ett grymt internskämt som föddes på Lillsved :). haha. Men nog om det.... Jag har ont i halsen, det var det jag skulle komma fram till. Så idag har det blivit te för hela slanten. Usch och blä egentligen, men sååå behövligt för min hals. Antar att jag håller på att bli sjuk, just för stunden sitter jag fullt påklädd under en filt. Men ändå fryser jag som fan... usch.. Jag som inte har tid att vara sjuk !! Grissjukan kanske ??? (skulle icke tror det i och för sig). Får se hur det blir i morgon, det kanske får bli en dag i sängen..



Efter jobbet idag kilade jag iväg och hämtade Elise på skolan, sedan hem med henne och vidare till Cicci och Martin. Det var inte igår jag träffade dom kan jag säga.. Men ack så trevligt det var att se dom igen :). Vi drack kaffe och åt bullar, medan vi skvallrade lite. Vi hade ju en del att uppdatera varandra om :). Nisse, deras lilla kattunge..Jusses vilken sötnos det var !!!




(bild lånad från Cicci)



Hej hopp på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0