Killing me softly !

Att man kan tycka saker och ting är roligt efter att man ha hört den här sången, är för mig egentligen obegripligt. Men jag skrattar så fort jag hör den här låten..haha. Jag har gått runt och trallat på den hela dagen och varje gång har det slutat med att jag börjat skratta. Vissa av er förstår varför redan nu, men jag ska berätta för er som inte förstår. För ett par år sedan när jag och några kära vänner hade spelkväll, om jag inte missminner mig så spelade vi något i stil med charader. Har jag fel ?. Men i alla fall, jag fick i uppgift att vissla den här låten och min lagkamrat som i detta fall var Josefine, skulle gissa vilken sång jag visslade på. Jag visslade, visslade och visslade..jag tog i för kung och fosterland kan jag säga, jag ville verkligen klassa ut motståndarna..Det gick inge vidare tyvärr !!  Jag själv hörde melodin på Killing Me Softly hur tydligt som hellst..haha... Men det gjorde inte Josefine ! Men Josefine, hööör du ingenting ?!. Du måste ju höra vad jag visslar på för sång!? Gastade jag åt henne medan hon såg ut som ett frågetecken. Josefine och dom andra vid bordet brast ut i ett gapskratt tillslut, det lät tydligen inte som några visslingar och det lät absolut inte som Killing Me Softly har jag fått berättat för mig. Så vissla är inte riktigt min grej, men vi har galet roligt åt det såhär efteråt. Så den här låten kan man faktiskt ha roligt åt....Fråga Josefine :)






* Visslar* Hör ni hur bra det låter ???? :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hahahahahah! Alltså detta kommer jag aldrig glömma. Det är nog ett av det starkaste minnet jag har av dig :P



Det kom ju inge visselljud!!!!!!!!! hahahahaha alltså det var så charmigt! Du anar inte =)

2009-10-14 @ 09:18:08
URL: http://carris007.blogg.se/
Postat av: Jos

Hahahaha, ja herregud! Det var verkligen något utöver det vanliga. :D

Det kommer jag aldrig glömma! När skall vi göra om det? ;)

2009-10-14 @ 11:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0