Härlig respons från mitt "Killing Me Softly-inlägg" haha !

Kommentar från Josefine: Hahahaha, ja herregud! Det var verkligen något utöver det vanliga. :D. Det kommer jag aldrig glömma! När skall vi göra om det? ;)


Kommentar från Caroline: Hahahahahah! Alltså detta kommer jag aldrig glömma. Det är nog ett av det starkaste minnen jag har av dig :P Det kom ju inge visselljud!!!!!!!!! hahahahaha alltså det var så charmigt! Du anar inte =)



Haha. Ja vad ska jag säga, jag brast nyss ut i ett skratt när jag läste era kommentarer :). Den kvällen kommer jag aldrig att glömma, och det är väl tur att jag kan bjuda på mig själv..haha. Josefine, en sådan kväll får vi ta framöver, nu kan vi ju ses när vi vill !!  Men ge då fan i att överlämna sådana uppgifter som att vissla till mig :).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0