091014 = Näst sista dagen !

Oj, nu är kylan här och den verkar vara här för att stanna. Om man nu ska lita på vädret på tv:n (vilket jag inte gör i och för sig). Men i morse när jag spatserade mot jobbet vid 08:45 var det närmare 9 minusgrader, och det har varit minusgrader nästintill hela dagen. Brr. Så mössa, vantar och halsduk fick åka på. Mysigt MEN kallt !! Hur kallt har ni neröver?! Dagen har varit bra, vi har spenderat dagen utomhus faktiskt eftersom det varit så himla fint väder. Bäst man passar på, för snart blir det väl snöstorm här. Men ha, vilken tur. Det slipper jag i sådana fall :). Vid 14-tiden när det var dags för mig att promenera hem kom alla arbetskamrater inklusive chefen och gav mig en avskedspresent...usch vad hemskt det lät...det var ett jättefint halsband i paketet plus att jag fick en jättefin blomma, samt ett jättefint kort. Usch, nu är det nära till tårar ska jag säga er. Men ändå är jag såå lycklig över att jag ska få flytta och börja jobba i den stad jag vill bo i. Nej, det var inte min sista dag idag men chefen ville vara med och ge paketet så dom tackade av mig idag i stället. Jag jobbar i morgon, sedan är det bye bye.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0