091002

Hejsan hoppsan !

Idag har nog varit den bästa dagen på den här veckan i alla fall, jag spritter av glädje och energin är nästan tillbaka. Livet leker med andra ord :). Har precis städat och plockat undan här hemma samt varit och storhandlat (bara det tyder på att jag mår bättre), Sundsvall får nämligen fin fint besök i helgen..Vem det kan vara får ni läsa om i ett senare kapitel :)... En rikigt smällkall höst har landat också, det gick fort måste jag säga. För några veckor sedan var det ju sommarvärme, men jag klagar inte. Jag plockade faktiskt fram höstkappan och några mysiga halsdukar idag, så nu kan jag gå ut och mysa i det vackra höstvädret. Vackert är bara förnamnet för vad det är, jag älskar höstens färger. Gör inte ni det ?. 




Såhär såg det ut på Lillsved den 25 oktober, om jag ska vara exakt :).

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh, Lillsved! <3

Postat av: cicci

MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYS

2009-10-04 @ 10:06:22
URL: http://lookatmy.blogg.se/
Postat av: Josefin

WOW! de var riktigt fint :D

2009-10-04 @ 18:08:55
URL: http://thefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0