Sommarvärme !!!

Gaaah vad jag svettas. Men med tanke på min klädsel idag förstod jag nog inte i morse att vädret skulle bli så underbart som det blev, helt otroligt. Riktig sommarvärme !!!!!  Jag har spenderat mina 7 timmar utomhus, minus lunchen som var inomhus. Men dagen har varit helt underbar..Hoppas det håller i sig, för nu vill jag ha sommmar :).

Kvällen bjuder på ett möte, Anna en kollega till mig försöker lura in mig på Mary Kay. Så hon har som ni förstår lurat med mig på ett möte ikväll, angående försälgningen/produkterna osv.osv... Men jag får se, mötet kan jag gå på men jag är inte så säker på att jag vill börja sälja....Tror inte att det där är min grej, men vi får se som sagt....


Hur har ni haft det idag ?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0