Fredag, och vad innebär det ????

..... Det betyder givetvis, HELG !!!!!!!!!!!!!!! Hade stängning idag, så min dag på jobbet varade mellan 09.00-17:30. Segt att stänga på en fredag dock, annars brukar det vara helt okej. Direkt efter jobbet promenerade jag bort till Madelene och Fredrik, där jag tidigare idag bjöd in mig själv på middag. :). Grillat blev det, och det tackade jag verkligen inte nej till.

Nu är jag hemma, och skönt är bara förnamnet för vad det är. Börjar bli riktigt trött, så det blir en tidig fredag skulle jag tro. Några planer för morgondagen finns det inte, men ta dagen som den kommer är nog alltid skönast. En sväng på stan, om vädret är lika underbart som idag vore trevligt =). Någon som vill joina mig ?! 


Sov gott mina vänner, jag återkommer imorgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0