Lista

Listan stal jag från Cicci :)

Brukar du komma i tid
: Jag är alltid i tid, gärna fem till tio minuter innan bestämt.
Vad hade du i din mun senast:  En kakbit som vi i personalen blev bjudna på, av en förälder.
När mår du bra: När jag och alla i min närhet mår bra. En god bit mat med trevligt sällskap är också en höjdare.
När blev du fotad senast: Förra helgen, på festen jag var på.
Hur känner du dig nu: Lite trött, men absolut inte lika irriterad som jag har varit de senaste dagarna.. Jag mår bra i alla fall.
Kan du laga mat: Om jag måste så kan jag, men jag är ingen mästerkock.
Vad pluggar du: Ingenting för tillfället. Men kaaanske till hösten =)
Vad tycker du om fötter: Jag avskyr fötter, det är min största fobi.
Är du smart: Hm, beror ju på vem som avgör det. Men om JAG ska avgöra, - inte är jag IQ-befriad i alla fall.
Vad har du på dig: Strömpbyxor, min nya klänning + tröja. Ska på kalas :)
Är du aktiv i skolan: Jag går inte i skolan just nu, men jag är och har varit väldigt aktiv. (i alla fall på Lillsved)
Vad saknar du: Jag är nöjd med det jag har, så jag saknar ingenting. Inte just NU i alla fall. Men liite sol vore på sin höjd =)
När och varför grät du senast: När jag kollade på Spårlöst i måndags, det var sorgligt.
Var det pinsamt att svara på det: Öh ?? Varför skulle det vara pinsamt att berätta varför och när man grät senast ?!?!
Hade du en bra kväll igår: Stressigt var det, men shoppingen förgyllde min kväll.
Din favoritdryck på morgonen: Juice och Proviva.
Vad ska du göra i sommar: Jobba, sola, njuta, festa och kanske åka utomlands.
Är du nöjd med ditt liv: Jajjamen !!!!!!!!!
Vad vill du jobba som: Finns mycket jag skulla vilja göra, men inom de sociala. En dag ska jag bli Socialchef =)
Har du tråkigt just nu: Skitskoj att blogga ju !!! Men mer än så är det inte just nu.
Vad gör livet värt att leva: Den kärlek man får var eviga dag av dem nära och kära.
Vad i livet ångrar du: Om jag skulle ångra massa saker skulle jag inte kunna leva, det jag har ångrat här i livet har jag istället dragit lärdom av. Alla gör sina misstag, ni vet !!!!!!
Är du musikalisk: Jag är icke tondöv i alla fall. Gitarr vore roligt att lära sig spela också.
Vad lyssnar du på för musik: Allt som är trallvänligt, men Lars Winnerbäck vinner aaaaalla gånger =)
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Jag kör mitt eget race.
Är du bortskämd: Dem säger det. Jag är ju minstingen :P
Är du trött: Ja, man brukar vara det efter en arbetsdag.
Vad gör du imorgon: Inga planer faktiskt, men Peter är på möte hela dagen. Så jag får underhålla mig med E och E :).

Din första
Operation:
Har aldrig opererat mig.
Första piercingen: Hål i öronen.
Första bästa vän: Marie
Första priset: Någon av alla fotbollscuper jag har deltagit i.
Första sporten du började på: Fotboll. (började när jag var 6 år)
Första husdjuret: Hamster. Sedan har vi haft två hundar.
Första semestern: Spanien
Första konserten: Jag är dålig att gå på konserter, så jag kommer faktiskt inte ihåg.
Första kärleken: Kärlek för mig är inte någon tonårskärlek som man var tillsammans med några veckor, bara för att-vara-tillsammans-skull så jag får svara Peter på den här frågan. (inte min nuvarande pojkvänn, utan mitt ex som också han heter Peter.)

Favoriter:
Filmer:
Braveheart och Changeling.
Tvprogram: Tittar sällan på Tv, men det ska vara Spårlöst och OC i sådana fall då.
Musik: Lars Winnerbäck, det sa jag ju förut :)
Drink: Mojito och Dennis (en drink i Turkiet)
Kroppsdel (på kille): Ögonen och händerna.
Sport: Fotboll Vs Innebandy. Fotboll vinner =)
Plagg: Jeans eller strumpbyxor, kan inte bestämma mig =)
Skola: Säger som min vän Cicci, Lillsved !!! Finns inget bättre......
Bok: P.S I Love You

Just nu:
Äter du:
Nix.
Dricker du: Nix
Ska du: Göra mig klar och ta en Taxi till tågstationen.
Lyssnar du på: Traktorn som skottar utanför.
Väntar du på: Att listan tar slut någongång, jag får brottom snart.
Tittar du på: Det skulle vara dataskärmen då, inte tangenterna i alla fall :P (datanörd)

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon:
Ögon
Kramar eller kyssar: Kramar
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Snygg armar
Busig eller lydig: Busig


Ha en bra helg nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0