Senaste, Juldagen !!!!

När jag sitter här och tänker efter, eller ja, jag skrev det tidigare också. - Jag har banne mig inte varit ut och festat sedan Juldagen, jag har i och för sig varit på middagar och så. Men inte Festat som är i att gå ut på krogen, så denna kväll ser jag verkligen fram emot. Jag är såå laddad !!!!! Visst, föväntningar och sådant skit ska man inte ha, det brukar oftast sluta dåligt då. Men nu när det var såå länge sedan, så måste jag ha liiiite förväntningar. För vad skulle kunna gå snett, jag menar, jag har ju underbart sällskap med mig :)


Cicci, Nina och Lina. Vilken tur jag hade, som hittat ett kort på dem alla tre :)

Just nu håller jag på att göra mig i ordning, och kors i taket, jag kommer till och med ihåg hur man sminkar sig :) ha ha. (tjejproblem).   En kall har jag öppnat också, det gäller att tjuvstarta. "Kom aldrig helt nykter till en förfest", det är mitt festmotto :).  Men i alla fall, jag ser fram emot kvällen. Shake ya bompa !!!!!!!!!! 


Såhär såg jag ut sist jag var ut, på Juldagen med andra ord.
Kameran är laddad, så jag lovar er massa bilder i morgon.

Tack och hej, leverpastej !!!!
Ha en bra kväll där ute.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0