Pinsamt Sundsvall !!!!

Jag glömde berätta en sak !!!! Inget viktigt egentligen, men oerhört pinsamt. Enligt mig !!!  E.M.D var ju på besök i Sundsvall som sagt. Och besöka en liten stad, ett rätt litet shoppingcenter innebär inte ett så himla stort framträdande. Det känner ni kanske till. Men man tycker ändå att det lilla ska bli bra, för att alla ska bli nöjda. Ha Ha, det blev det dock inte ikväll. E.M.D entrade scenen, och började genast framföra en utav deras låtar. Alone tror jag den hette, kan det stämma ?!. I mitten av låten börjar ljudet krongla, och musiken hördes inte alls. (sången hördes dock). När det var dags för deras melodifestivallåt händer samma sak, ljudet kronglar...igen... Så varken Alone eller Baby good bye  framförs på ett fullständigt sätt.  Allt tack vare ljudet som inte funkar. Killarna skrattade, och såg minst sagt väldigt obekväma ut. Så kvällens framträdane i Sundsvall blev en flopp. ha ha. Typiskt Sundsvall !!!!!!!!!!!!!!

Intresseklubben antecknar :P.

I morgon lovar jag er lite bilder, kanske också några fräscha vår/sommartips :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0