Nyrenoverat !!!

Sådär gott folk, nu är ääntligen nästan allt färdigt. Som ni redan har läst så har jag renoverat mitt rum, och resultatet blev enligt mig riktigt bra. Och jag är supernöjd :). Det har tagit sin tid dock, men är man noga och vill att allt ska vara tiptop, så tar det tid. Jag har väl egentligen min kära far att tacka, han har gjort grovjobbet men jag har självklart varit där och pekat, berättat och visat hur det ska vara. :)  Tada, så här blev det;










Just nu är det bara lite, lite finlir som saknas, såsom ett nytt överkast, några prydnadskuddar till sängen och en snygg sänglampa, allt detta har jag förövrigt redan hittat men inte hunnit inhandla.  Annars är så gott som allt klart. Och då är frågan,  vad tycker ni ?! :)  Jag är nöjd i alla fall !!!!!!

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Fasiken vad fint rummet blev vännen! =) Men jag nåste få se det irl också! =) Kommer nog inte hem för än om tre veckor eller något sådant. Då måste vi hitta på något tycker jag!! =) Hur är det med dig annars? =) Puss

2009-03-02 @ 22:46:47
URL: http://gabbjo.blogg.se/
Postat av: Marielle

Vad mysigt du har det :-)

2009-03-03 @ 13:05:27
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Mari

Sv till Gabbi: Tack så mycket, jag blev riktigt nöjd :). Ah okej !! Du får hojta till i förväg, så vi kan planera in något :). Saknar dig.. Det är bara bra med mig, hoppas detsamma hos dig ?! Puss

2009-03-03 @ 19:48:58
Postat av: Caroline

Det blev mycket bja Mari! Ps, jag har likadana ljushållare som dig. Från rusta va? ;) Älskar kronformen!! Nu blev jag sugen att göra om hemma bara för det.. Ditt fel elaka barn ;)

2009-03-05 @ 11:33:26
URL: http://carris007.blogg.se/
Postat av: Mari

Caroline: Tack vännen, jag är riktigt nöjd som sagt :). Yes, ljushållarna är från Rusta. Riktigt snygga, och prisvärda.



Snart ses vi vännen..Puss

2009-03-05 @ 13:33:06
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0