Längtan efter sommaren...

...är total. När jag nyss smörjde in mig med Brun-utan-sol insåg jag hur mycket jag egentligen längtar efter sommaren, bara tanken av att slippa smeta in sig i något klet som oftast luktar blääää är underbar, ja tänk er att istället får lägga sig på en strand och lapa massa sol. Jag tycker det låter mycket trevligare !!!! Visst, jag är inte tvungen att kleta in mig i Brun-utan-sol, men när jag insåg att jag är blekare än mjölet i mjölpåsen var det dags att göra något. Det är konstigt det där egentligen, varför känner man sig fräschare när man är brun ?! Aja nog om detta, jag ser fram emot sommaren i alla fall. Jag är dock rädd för att den inte anländer en på ett tag, eftersom snön fortfarande ligger som ett tjockt täcke på marken. Och plusgraderna är far away.  Ta mig utomlands någon...

På den här bilden har jag i och för sig varit utomlands, men min bränna är inte långt ifrån en "svensk-sommar-bränna". Jag läääängtar till att få bli brun igen !!!!!!!! ♥




Nu är den där vit/beiga/gråa rutan med igen, HUR tar jag bort den ???? HJÄLP !!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

Vilken vacker bild på dej! :)

2009-03-03 @ 09:30:17
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0