Jag börjar bli gammal !!!!!

Jag förstår inte, men jag är helt säker på att det har med åldern att göra. (ha ha). Jag orkar nämligen inte med att festa längre, jag blir ju helt utslagen dagen efter.  Orkar knappt sitta upprätt, och nej, jag drack faktiskt inte sååå mycket. Men som sagt, jag tror jag börjar bli gammal. ha ha. Som ni kanske förstår så festade jag igår, och idag är jag heeelt UTSLAGEN !!!!! Jag har inte varit något vidare sällskap alls, men en sak till, jag mår hur bra som hellst men skulle kunna somna vilken sekund som hellst. Är det bara jag som är en amatör, eller känner ni också såhär dagen efter ?!

Min helg;
- I fredags åkte jag som sagt ner till, Hudik. Väl framme blev jag bjuden på en hemmagjord plankstek, som förövrigt var det godaste jag någonsin ätit. Efter middagen blev det soffan för hela slanten, och Let´s Dance. Jag somnade i soffan vid 22-tiden, så mer än så blev det inte den kvällen....

- På lördagsförmiddagen gjorde vi INGENTING !!! Vi vaknade vid 08-tiden, då klev vi upp och käkade frukost, och sedan lade vi oss igen.För att kolla på filmen, Changeling. Jag har sett den redan, men den filmen är så ruskigt bra så det skadar inte att se den fler gånger. Vid 12-tiden när filmen var slut var det dags att göra sig iordning för eftermiddagens/kvällens fest, i Sundsvall. Hos Peters kusin, Ulrika. När vi anlände dit vid 16-tiden blev det lite allmänt skvaller och fixande med mat osv. När de andra som också skulle göra oss sällskap under kvällen hade kommit hugg vi in på middagen, som igår kväll bestod av en jättegod soppa. När middagen var undanstökad blev det Melodifestivalen, och sedan Singstar plus kvällens efterrätt, Gino.  Efter några timmar med micken i näven hoppade vi ner i badtunnan, och de varma (46 grader) vattnet. Sååå skönt ;). Och vet ni, jag eller rättare sagt allihop, slängde oss i snön. MEN, idag ångrar jag mig. Jag slängde mig nämligen ner i snön FÖRST.  Skare och en blöt kropp var inte den bästa kombinationen kan jag säga, för jag har skärsår över hela armarna och benen idag. Svider gör det kan jag lova, men men. Vi hade en supertrevlig kväll i alla fall, och vi kom inte i säng förrän vid 05-tiden. Vad gjorde ni igår ?!


  


- När jag och Peter kom upp vid 11-tiden i morse, var frukosten redan serverad och jag måste säga att det var den godaste frukosten på väldigt länge. Fast jag var trött och egentligen inte alls sugen på mat vid den tidpunkten. Därefter blev det soffan, och jag måste erkänna att jag somnade om ganska snabbt. gäsp. Vi tackade för oss vid 15-tiden, och åkte därefter raka vägen till syster och svåger på middag. Jag kom hem för inte alls så länge sedan, så nu ska jag göra iordning lite inför morgondagen, och sedan har jag tänkt hoppa ner i sängen. Är sååå trött !!!! 




(Vi hann med lite Singstar med barnen ikväll, innan det var läggdags.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0