Fantastisk dag !!

Redan när jag traskade iväg till jobbet vid 06:45 i morse sken solen, okej, den var på väg upp i alla fall. Men, vilken fantastisk start på dagen :). Ännu bättre skulle den bli !!!! En lugn och skön dag på jobbet blev det, och arbetstid till 13.00 bara. När jag insåg att jag med all säkerhet bara skulle gå hem och sätta mig, och inte göra någonting bestämde jag mig för att promenera bort till syster äldst istället. Och där har jag spenderat hela eftermiddagen/kvällen, med syster och tre utav mina fem underbara syskonbarn. Visst låter det härligt ?!  Som sagt, ännu bättre skulle det bli. För nu när jag kom hem fick jag för mig att jag var ledig i morgon, jag kollade direkt upp det. Ja, det stämde !!! Jag är LEDIG i morgon. Huuur skönt som hellst ju :). Så jag hoppas på lika underbart väder som idag, så jag äntligen kan avnjuta en lååång promenad i vårsolen. Någon som vill haka på ?!

Saker att göra dem kommande dagarna:
Torsdag:
Ledig. Tjejkväll med mamma, Madelene, Elise, Jennie och Elsa. (vad vi ska göra blir bestämt i morgon)
Fredag: Jobb, 07.30-16. Sedan raka vägen ner till Hudik.
Lördag: Vi har bestämt att ta det så lugnt som möjligt, för att orka med allt som komma skall på söndagen.

Söndag: Upp med tuppen för att avnjuta en heldag i Hassela, med diverse skidåkning, badning, bastning osv. Plus födelsedagsmiddag, Peters pappa fyller år.  Sedan raka vägen hem, och ladda för en ny vecka.

Jag kom på en sak,  jag måste skärpa mig när det gäller bilder. Jag lägger ju knappt upp några bilder nuför tiden, och hur skoj är det med bara text ?! Skärpning damen !!!!!!!!!!

Sussa gott, vi hörs i morgon. Och kom ihåg, jag är LEDIG :P.


Kommentarer
Postat av: Bea

JAAAA mer bilder!!!



Har du tips på snygga kläder eller sidor till kläder maila mig gärna.



Jag är så trött på det mesta här hemma och får inspiration från dina inköp!!!





Kram Bea

2009-03-26 @ 18:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0