Dagen efter..............

Vaknade upp vid 10-tiden !!! Jag låg kvar i sängen en stund, och kände efter hur jag egentligen mådde. Och surprise, jag mådde riktigt bra faktiskt :).(trodde jag).. Så jag hoppade upp och fixa i ordning lite frukost,  men när jag väl skulle inta den goda gröten jag gjort så insåg jag, att jag nog inte mådde så bra ändå.. ha ha. Jag ställde fint undan gröten och hoppade ner i sängen igen. Vid 13-tiden testade jag med samma kliva-upp-procedur, och gjorde mig ny gröt. Och vet ni, denna gången slank den ner :) Mums !!!! Jag mår fortfarande hyffsat, eller ja, jag är aptrött. Men men,  det var de värt :).

Vid 16-tiden pallrade jag mig nedåt stan, jag hade ju tydligen lovat Nina att följa med på Basket. Saints (damerna) spelade en viktigt slutspelsmatch...Och jag är inte den som är den, så jag följde med :).  Dem förlorade tyvärr matchen, och det innebar sluspelat för säsongen. Tråkigt !!!! Nu är jag hemma i alla fall, och mer än att sitta här eller vid tv:n kommer jag nog inte göra. Sova vore en bra idé också, men det får vi ta sedan :). Har ni haft en bra helg ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0