090326

Nu är jag hemma !!!! Efter en fullspäckad, men vääldigt trevlig dag. Jag har ju som sagt varit ledig, och det var skönt vill jag lova :). I morse när jag steg upp, vid 10.30 kastade jag genast iväg ett sms till Cicci, och hörde med henne om hon också var ledig. Det var hon, vilken tur :). Så vi bestämde oss för en fika på stan, som blev en lunch istället. Gabriella, Mattias, Nina och Fanny mötte också upp oss. Trevligt !!! När den vegetariska lunchen, och lite skvaller på Åhlens var slukad kollade vi runt på stan en stund, innan vi skiljdes åt. Men jag och Nina fortsatte ut mot Birsta, där vi bara blev kvar en kort stund. Sedan gasade vi hem.

Efter middagen mötte jag upp Mamma, Madelene, Elise, Jennie och Elsa på Birsta. (ett evigt rännande på Birsta). Det var ju en tjejkväll på schemat =). Lite shopping till småtjejerna blev det, men inte mycket mer än så. En titt på E.M.D som dagen till ära besökte Sundsvall blev det också. Småtjejerna blev nöjd i alla fall :) ( vi äldre också i och för sig). Innan vi bagav oss hemåt bjöd mamma oss alla på fika, på Charm. Snällt :).

Nu är jag åter hemma igen, och jag ska snart hoppa i säng =). En arbetsdag väntar !!!!
Vad har ni gjort !?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0