090302

Vaknade upp vid 08-tiden och gjorde mig klar för att gå till jobbet, kände mig faktiskt riktigt pigg när jag promenerade iväg. Men dagen har ändå varit seg och jag har varit aptrött,  hur det nu kan komma sig när jag som sagt, vaknade upp pigg och utvilad, och helgen var den lugnaste på väldigt länge. Men i alla fall, arbetsdagen är slut och nu kan jag koppla av och ladda batterierna för ännu en arbetsdag imorgon. Hur har ni haft det?!   Som alltid annars blir måndagskvällen lugn, lite tv-tittande och mys i soffan får helt enkelt räcka.



Ni kommer väl ihåg,  jag och Märtha var och shoppade i fredags. :) Här är mina fynd;



Skor från Scorett, 750:-
False Lash mascara (Max Factor) 155:-
Löspuder från Make Up store ca 200:- (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0