God morgon !!

God förmiddag mina kära läsare !!! Nyvaken kan jag inte säga att jag är, eftersom jag var vaken en sväng vid 06-tiden. ( åkte hem med min kära far, när han skulle till jobbet i morse). Sedan vaknade jag vid 09-tiden nästa gång, när min chef mer eller mindre ringde och väckte mig. Vilket i och för sig var en jäkla tur !! Hon ringde angående mitt sommarschema, samt att hon går på semester, idag. Om en timme för att vara exakt !! Jag som hade massa papper hon skulle skriva på, så det var bara att krafsa åt sig några kläder och spatsera bort till jobbet. Frukosten jag hade gjort fick åka in i kylen.När jag väl var där, och hon hade skrivit på mina papper påminner hon mig om ett annat papper. Som jag för ett tag sedan ville ha påskrivit, men som jag tyckte kunde vänta. Men icke !! Så det var bara att spatsera hem igen, hämta papperet och promenera tillbaka. Suck. Vilken morgon!! Nu har jag i alla fall käkat fruskost,  en frukost som inte alls smagade något vidare. Eftersom den stått i kylen en stund...Nu ska jag duscha och fräscha till mig, det här går inte..


/ M

(Observera att jag skrev detta inlägg vid 10-tiden i morse )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0