Lista nr 100 i ordningen, typ =)

Duschcreme: Bad- och duschgelé från Yves Rocher
Shampoo: Vitamino Color från Loréal
Balsam: Vitamino Color från Loréal
Hårinpackning: Använder ingen för tillfället.
Torrschampoo: -
Hårprodukt:
Serum från Paul Mitchell (innan jag fönar håret)
Hårspray: IsaDoras (den är bäst), eller en från Loréal
Lock/Plattång: Gama
Bodypeeling: Body Shop med doft av satsumas + vita skrubbhandskar
Bodylotion: Beauty bodylotion från Dove




Kroppsprodukt: Hudlotion från Dove
Solskydd: -
Parfym:
Armani - She och D&G - Light Blue
Deodorant: Dove
Ansiktsrengöring: Ögonmake-up remover och make-up remover från Mary kay
Ansiktsvatten: -
Ansiktscreme:
Fantastisk creme från Mary Kay




Nattcreme: Använder samma som på dagen, från Mary Kay
Ögoncreme: Från Mary Kay, använder den dagligen.Både natt som dag.
Ansiktspeeling: Body Shop. Deep cleansing mask
Ansiktsmask: Lika som ovan
Primer: -
Concealer:
Make up Store - Cover all mix
Foundation: Body Shop
Rouge: Använder sällan rouge.
Bronzingpowder: IsaDora - Terracotta bronze




Mascara: Build-up mascara från IsaDora (vattenfast) två lager, sedan två lager med YSL - Volume mascare
Ögonskugga: Matchar oftast med kläderna jag har på mig, men det blir ofta i rätt ljusa toner. Just nu är favoriten "Silk" från MUS
Ögonbrynspenna: Brow Color No. 2 från Make Up Store
Ögondroppar: -
Läpprodukt: -
Läppstift: -
Läppglans:
Ett ljusrosa från Body Shop samt ett transparant från Dior
Nagellack: Depend eller Mavala brukar jag använda, favoriten är ett ljusrosa från Depend.

 

Kommentarer
Postat av: Jannike

Tack så mycket!



Det lär jag säkerligen göra - nu hittade jag hit igen :) Är ditt schampo och balsam bra? Använder samma, fast intense repair!

2009-06-18 @ 14:29:14
URL: http://iingensoldat.blogg.se/
Postat av: Anonym

MISSA FÖR ALLT I VÄRLDEN INTE TÄVLINGEN I MIN BLOGG!



http://missdoe.blogg.se



LYCKA TILL!







HOPPAS DU FÅR EN UNDERBAR MIDSOMMAR!



♥ ☀ ♫ ♪

2009-06-18 @ 14:54:32
Postat av: Madelene - Malle

Vad ska du göra i midsommar??





www.mallesplace.blogg.se



Bloggen om en helgalen, småländsk 17åring med stort foto intresse.

Designar och syr egna kläder, kolla in och kommentera!

Skriver om mitt liv som en NORMAL 17åring.



see ya!

www.mallesplace.blogg.se

2009-06-18 @ 14:54:36
URL: http://mallesplace.blogg.se/
Postat av: Vickan

Tack så mycket:D



Hoppas du får en fantastisk midsommar!



Kramar!

2009-06-18 @ 15:05:59
URL: http://sadant.blogg.se/
Postat av: emma

tack så mycket (: hoppas du har en fin kväll nu

2009-06-18 @ 18:02:18
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0