Trött, Tröttare, Tröttast !!!



Trött, osminkad och orkeslös. Detta är tre saker man kan förvänta sig att bli, dagen efter en trevlig fest. Men det var det värt som man så fint brukar säga =).  Hade ju som sagt en lång sovmorgon till ca 13.30 igår,  kom dock hem vid 04-tiden. Igår kväll vid 19-tiden somnade jag igen, och vaknade till liv vid 23-tiden. Visste knappt vart jag var, helt snurrig. haha. Bytte soffan mot sängen och somnade om, och jag har precis vaknat. Nu måste jag väl ha sovit tillräckligt i alla fall :).  Eller vad säger ni ?!

Dagens planer vet jag inte hur dom ser ut, tänkte i alla fall göra iordning frukost nu. Sedan får vi se vad som händer..

Hörs / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0