Sverige - England !!

Men jusses amalia vilken spännande match!!! Efter första halvlek låg Sverige under med 0-3, och jag satt bara och väntade på 0-4-målet. Men det kom aldrig !!! Tack vare Guillermo Molins, han byttes in efter halvlek och visade prov på ett grymt skickligt spel.. Lagkamraterna var inte sen att haka på, så när det bara var några få mintuter kvar av ordinarie matchtid stod det 3-3. Hur gick det till ?! Markus Berg nätade första målet, sedan lade Ola Toivonen en helt fantastisk frispark. Skruvad in i mål. Snyggt !!! Markus Berg fick äran att sätta det trejde målet, efter att ha gjort en briljant match. 3-3 efter ordniarie matchtid med andra ord, och det innebar förlänging. 2x15 minuter, men förlängingen blev mållös. Sverige hade dock övertaget, och jag är sååå imponerad av killarna. Underbart att se sådant spel som killarna visade i mitten av andra halvlek.. Sverige förlorade efter straffläggningen, tyvärr !! Men jag tycker att killarna ska gå ut från U21-EM med raka ryggar, dom har verkligen visat att Sverige kan spela fotboll.



Denna kille är ju helt makalös...Grymt Berg !!!!!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Sv: Okej! :) faaan att jag inte tog första doppet i onsdags haha, jag är en sån fegis!

2009-06-27 @ 01:57:22
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0