Lista !!!

Lånar en lista av min vän Märtha !! =)

Hur mycket vägde du när du föddes:
3500 om jag ska vara exakt

Hur lång stubin har du: Beror lite på, men vi säger 60 cm.

Vad hette din bästa kompis på dagis: Marie

Är du döpt: Ja, den 21:a sep 1986 i Granlo Kyrka

Idol: Morfar

Vad jobbar dina föräldrar med: Mamma: Undersköterska och pappa; Ingenjör på Permobil

När var du förbannad senast: Om jag ska vara ärlig så minns jag faktiskt inte..

Vem ringde dig senast: Syster äldst

Vilken fasansfull upptäckt gjorde du senast: Att vattnet fortfarande är avstängt...

Vad betyder ditt namn: Ingen aning...Någon som vet ???

Är du släkt med någon kändis: Sven "Plex" Petterson, känd sportkomentator plus två figurer på Dramaten.

Vad gör du om 5-7 år: Arbetar inom det sociala, på en hög plats.

Favoritparfym: Chanel (Chance)

Last: Något man stoppar under läppen, och som kostar multum om man drar ut det på en årskostnad.

Vill du ha barn: Ja, när en potentiell pappa dyker upp blir det två stycken..=)


Skoj med listor ju =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0