Laddar batterierna !!!

Åh vad skönt att vara hemma !!! Har varit hos min äldsta syster hela eftermiddagen/kvällen, umgåtts med syster och svåger samt busat lite med Elise och Ida. Alvin åkte nämligen med mor och far till stugan. Blev bjuden på middag också, vilket var riktigt trevligt =). Madelene tyckte att vi kunde festa till det på tacos ikväll, eftersom jag och Elises kompis Linda var där. Tacos tackar jag aldrig nej till, alltid lika gott =). Nu är jag hemma och ska snart hoppa i säng, för i morgon blir det en lååång dag..Så batterierna måste laddas =)






Morgondagens planer !!
Gabriella kommer och plockar upp mig vid sisådär 13.30-tiden, då ska jag förhoppningsvis vara redo. Sedan gasar vi ut till Alnö, för att handla käk inför grillningen. Sedan hem till henne för att lämna min packning, och sedan vidare på 25års/midsommarfest. Om vädret tillåter blir det femkamp och massa annat skoj..
 
Vad gör ni på Midsommar ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0