Jag i stugan !!!

Vid 14-tiden när min kära mor kom hem en stund, bestämde jag mig för att följa med till stugan en sväng. Madelene, Elise, Alvin och Ida följde också med, det passar ju perfekt eftersom Fredrik jobbar i kväll. Vi har nyss ätit middag, idag blev det något så kulinariskt som pytt i panna, rödbetor och stekta ägg. Helt okej, men ingen favoritmåltid direkt. Nu har jag placerat mig i soffan, och bredvid mig sitter två charmtroll och bygger ett "helt hus", med lego. Medan de tredje trollet provar massa skor. Jag sover nog över här också, känns onödigt att åka hem när jag väl kommit hit. Helt underbart att kunna åka hit när jag vill, bara packa massa myskläder och sticka min väg. Här behöver man inte tänka på något, inte ens tiden. Så himla fantastiskt, att bara få vara. Och möjligheten att kunna kliva ut genom ytterdörren och direkt få möta den vackra naturen är också helt underbart.Jag älskar detta..









Alvin och Ida, gulligt att han sitter och håller om sin syster..


Kommentarer
Postat av: emma

Aah men då hinner det nog bli finväder ska du se. =) Ja har tränat ben idag på gymet. Så nu är benen lite skakis kan jag säga.

2009-06-16 @ 21:16:35
URL: http://emmamoberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0