Galet skönt =)

Sjuhelsike vad underbart det är =). Nyss kommit hem från beachen, och det har varit lika skönt som alla andra dagar. Inte ett moln, fullt med människor på stranden och massa bad. Det kan ju inte bli bättre !! Men nu blir det paus från solen ett par dagar för min del. Men jag har mycket annat skoj inplanerat, så det blir nog lika underbart ändå. Ikväll blir det lugnt, har varken ork eller lust att hitta på något nu. Men en kall cola skulle sitta fint, så det får allt bli en liten promenad bort på kiosken... Ni tjejer från Sundsvall, är ni laddade inför Gatufesten ?! =) 


Välkommen hem från Cypern, Caroline =).


/ M


Kommentarer
Postat av: ♥ Sandra ♥

vad härligt att ligga på stranden =)Låter som en underbar dag :)

2009-06-28 @ 22:08:12
URL: http://lovebysandra.blogg.se/
Postat av: Märtha Gäfvert

Ge dig fan på att jag är laddad till tusen inför denna gatufest...hahaha! Känner mig äckligt nöjd över livet just nu och är så positiv så jag blir rädd för mig själv :D

2009-06-29 @ 22:00:59
URL: http://www.marthagafvert.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0