Tiptop!!!

Så där, då var firandet av Kronprinsessan över. Men jag tyckte nog Måns Z var huvudpersonen ;). Nu sitter jag och funderar på vad morgondagen ska kunna erbjuda för roligt, jag vet en sak i alla fall. Jag ska åka och hälsa på Elin, Kim och deras lille son Oliver, som kom till världen för drygt en vecka sedan. Det ska bli så otroligt roligt att träffa den lille killen, och dig också för den delen Elin =). Har faktiskt en del väldigt roliga saker att se fram emot nu, ännu nästa helg åker jag och hela familjen ner till Dalarna på semester några dagar. Där ska jag våldgästa Paula och Andreas, och självklart ska jag gästspela ute på krogarna där, vilket kommer bli en succé ;). (kommer självklart umgås med familjen också). En nu oplanerad trip till Lund är också på schemat, får la se hur det blir med det dock. Men jag hoppas !!  Bäst av allt är att Josefine och Caroline kommer hem på besök om några veckor, skojar ni att jag längtar. Förresten tjejer, jag och Gabriella bestämde att vi ska ta en trip med M/S Medvind här i stan, käka och dricka gott. Låter väl toppen ? ;). Aja slutbabblat..Allt detta kommer bli toppen i alla fall !! Nu ska här plockas undan lite, sedan får det faktiskt vara godnatt för idag. So long / ME



 



M/S Medvind..Dock i helt fel hamn..men men =)

Kommentarer
Postat av: Paula

båtturer är verkligen mysiga. kram på dig söt.

2009-07-15 @ 09:09:06
URL: http://paulagoesapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0