Bakfull ???

Har jag ringt Skistar eller ?! Nej !! - Jag orkar varken vara trevlig eller fråga massa frågor. Får ta det i morgon, då jag är på väg att bli människa igen. Just nu sitter jag och funderar på om jag verkligen var på jobbet inatt, för det känns inte så. Jag känner mig bakfull. Ungefär som om jag hade festat en hel helg. Nu är ju inte fallet så, så jag kan ju skatta mig lycklig för det. Hade varit hemskt att inte komma ihåg att jag festat. Nu har jag precis käkat, idag blev det makaroner och skaldjurssås. Mycket gott !!. Ska strax lägga omkull mig och vila en stund, innan jag tar en dusch och gör mig iordning. I morgon blir det till att kliva upp tidigt, eller ja, jag lär inte hinna lägga mig alls när jag kommer hem.Kul. Madelene och Fredrik kommer nämligen och hämtar upp mig vid 10:30-tiden, för då bär det av till stugan. En liiten mindre släktträff på vår mors sida är på tapeten. Och ja, det ska faktiskt bli trevligt. Får se vilket humör jag är på bara =).








Tre låtar som går varm hemma hos mig nu =).
Helt klart mina favoritartister...

Ni får ha en trevlig söndagskväll.
Hörs i morgon../ M
15 timmar kvar tills att jag är ledig en vecka ;).

Kommentarer
Postat av: spartipsbloggen

fin blogg du har

å söt bild

såg att du skrev hos stinalee



kika in hos mej

om du vill tjäna pengar på din blogg



mvh

www.kollpadinekonomi.blogg.se

2009-07-19 @ 17:28:00
URL: http://kollpadinekonomi.blogg.se/
Postat av: emma

nej det förstår jag ju. har det gått bra att jobba? (:

2009-07-19 @ 17:41:48
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0