Motorsågsmassakern!!!

Vad har folk för fel, fatta att folk sover vid 07.00 på mornarna. Hur funtad är man om man startar en motorsåg i ett radhusområde vid den tiden. Riktiga rikspuckon. Där rök min skönhetssömn i alla fall, så jag har varit vaken sedan dess. Tack, det var just det jag behövde !! (observera att dom fortfarande har motorsågen igång). Jag har tvättat, hängt tvätt, käkat frukost, plockat undan lite här hemma, påbörjat att göra mig i ordning och bäddat rent i sängen. Så nu är ju i alla fall dagens måsten gjorda, skönt i och för sig. Jag ska lite senare idag träffa Josefine och Gabriella över en fika, på stan. Sedan ska jag vara barnvakt åt Elsa och Edvin, men det är inte förrän vid 20-tiden ikväll. Vad gör ni idag ?!





Hörde den här på MTV igår, och jag bara älskar låten. Videon är ju så underbar också.Taylor är sjukt vacker, och en sådan där frisyr vill jag har när jag gifter mig.. Bara så att ni vet =).

Tur att Spotify finns :)

Kommentarer
Postat av: Paula

idag ska vi va riktiga brudar och ha spadag! myspys.

2009-07-28 @ 12:42:39
URL: http://paulagoesapocalypse.blogg.se/
Postat av: emma

allt är bra tack (: men min helg sög, jobbade bara en massa. vad sysslar du med idag?

2009-07-28 @ 13:51:07
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0