Min kväll.

Åt min tonfisksallad till jag höll på att spy, den var så god att jag inte kunde sluta =). Men nu är jag mätt och belåten till i morgon i alla fall..haha. Jag har precis sett Twilight...igen.. Den blir bara bättre och bättre för varje gång jag ser den. Älskar när Edward (Robert Pattinson) spelar piano.. Love.. Men en sak jag fortfarande inte förstår är, varför funkar det bara att spela baseboll när det åskar ?! Någon som kan förklara det ?!. Vädret här i norr ställer till de med anslutningen på min dator, och jag hatar när teknikens under bråkar med mig. Så jag ska slå på en film i stället, innan jag blir så arg att jag kastar ut datorn genom fönstret..haha.

Ha en fortsatt trevlig kväll.. / M



Fan vad bilderna blir dåliga med min mobilkamera, men som sagt, jag måste lämna in min kamera på lagning.. Så ni får leva med dåliga bilder ett tag eller inga bilder alls...

Kommentarer
Postat av: Ida

SV: Okej. Ja, visst var dom härliga!? =) Tack, hoppas du också har haft en trevlig dag, puss och kram.



Säljer tre supersnygga tröjor i bloggen för billigt pris, kika in om det låter intressant!

2009-07-09 @ 22:05:04
URL: http://idabjelkert.blogg.se/
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

allt väl med dig ? ?

2009-07-10 @ 01:37:00
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Jill

Tror det är därför dom inte kan vistas ute i solljuset ;) Tonfisksallad I like!

2009-07-10 @ 08:29:25
URL: http://jivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0