Mardröm!!!

Hej på er !! Sovit gott i natt ?!. Jag klev upp vid cirka 09-tiden, har sedan dess inte gjort alltför mycket faktiskt, ätit frukost på balkongen och lusläst Sundsvalls Tidning. Har hunnit med en morgonpromenad också.. Var tvungen att skingra tankarna lite, hade världens mardröm inatt som fortfarande sitter kvar. psykiskt. uscha. Tänk er att någon har fullständig koll på dig, du kan inte göra någonting utan att denne vet vad du gör. Du kan i princip inte ens gå på toaletten själv.. Personen i drömmen, i detta fall en kille hade ett sådant kontrollbehov över mig så känslan som jag hade i drömmen och som jag sjukt nog känner fortfarande är att jag var instängd. Jag kunde inte styra eller leva mitt egna liv helt enkelt. Det gjorde han åt mig. Han var min överman. ve och fasa. Lillsved var platsen där vi var. Så vid 03.tiden vaknade jag och hade världens panikångest, visste inte vart jag var eller vart jag skulle ta vägen.. haha. Aja, nu pratar vi om något trevligare, men håller ni inte med mig om att man kan drömma så sjuka drömmar ibland.?!.  Idag är det fint väder faktiskt, så jag ska passa på att lägga mig ute en stund, innan jag ska börja jobba 15.00.. Hej så länge / M





Kommentarer
Postat av: Ida

Tjo! Vi åker ospec, så vi vet inte vart vi hamnar. :P Blir en överraskning. ;) Hela resan kostade ca 4600:- per skalle. Å då hade vi lagt till några hundra för garanterat dusch/WC, transfer och flygplanskäk. Fanns inte så billiga sistaminuten som vi hoppats på, men det får det fan vara värt. :P Ska bli sjuuukt nice!! ;)

2009-07-30 @ 15:27:34
URL: http://idasofiacarolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Uscha. läskigt.

2009-07-30 @ 19:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0